لنگه در استیل پلاست

لنگه در استیل پلاست

لنگه درب های استیل پلاست مقاوم ترین و مناسبترین درهای موجود در بازار میباشند. از این نوع دربها برای مراکز پرتردد همانند مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات میتوان بهره برد. و نیز بعنوان انتخاب اول برای مکانهای شلوغ همچون هتل‌ها،بیمارستانها، سرویسهای بهداشتی عمومی و ... مورد استفاده قرار میگیرد. متریال این درب خاص از بخش‌های ذیل تشکیل میشوند.

به اختصار می توان گفت که "لنگه در" استیل پلاست از دو لایه ورق آهن گالوانیزه مخصوص ضد زنگ جهت پشت و روی درب تشکیل شده‌است. بنابراین لایه‌های بیرونی لنگه‌در از جنس فلز هستند که دارای یک هسته از جنس Polyurethane Foam می‌باشد. بر اساس نوع کاربرد درب های استیل پلاست از سه نوع ورق آهنی ساخته‌می‌شوند. 1-ورق آهن گالوانیزه روکش‌دار 2- ورق گالوانیزه پیش رنگ‌شده 3-ورق آهن گالوانیزه و یا الکتروگالوانیزه

این راهنما برای خرید درب فلزی استیل پلاست خوب و مناسب
مخصوص شما آماده‌شده است.

تا بدینوسیله از معیارهای انتخاب محصول باکیفیت آگاهی پیدا نمایید.

رول ورق استیل پلاست
ورق گالوانیزه

مواد تزریقی پرکننده فضای داخل لنگه در

مواد فوم پلی یورتان بهمراه مواد Fire Retardent مورد استفاده قرار میگیرند. ترکیب این مواد با استاندارد B2 و وزن مخصوصی 32-40 Kg/m و ضریب انتقال حرارت 0/018w/m.k در دمای 25 می باشند. فوم پولی یورتان(Polyurethane Foam) پایداری لازم در مقابل حرارت بدون تغییر شکل تا دمای 120 c را دارا می‌باشد. مجموعه نُودر از ترکیب مواد فوم بمنظور پُر کردن داخل "لنگه درب ها" استفاده مینماید.

یراق آلات مورد نیاز

لولاهای مخصوص نُودر با متریال خاص و منحصر به فرد تولید میگردند. لولاهای فولادی چهارچوب به صورت فورج شده با دنده M12، و قابل تنظیم طراحی شده‌اند. این لولاها بوسیله میل کششی صنعتی با ضخامت 16 میلی‌متر ساخته می‌گردند. مهمتر از همه لولاها با پیچ آلن و واشر فنری روی «لنگه در» نصب میگردند. و قابلت تنظیم در چهار طرف را جهت رگلاژ درست فراهم می آورند.
بقیه یراق آلات همچون قفل و دستگیره‌های متنوع داخلی یا خارجی و لوازم و تجهیزات اضافی از قبیل قفل‌های کمکی، قفل‌های ایمنی، در باز کن برقی، درکوب دوربین‌دار، فنر هیدرولیکی، استوپ فنری، جاسازی مکان شیشه دید، گریل هواکش و غیره طبق تقاضای خریدار به «در» اضافه میگردد.

چرا درب استیل پلاست نخستین انتخاب است؟

اصلی‌ترین مزایای درهای استیل پلاست نُودر

چرا درب استیل پلاست نخستین انتخاب است؟
اصلی‌ترین مزایای درهای استیل پلاست نُودر

تجربه نشان‌داده آنچه که محصولات مجموعه صنعتی نودر را متمایز می‌سازد عوامل زیر می‌باشند:

كیفیت برتر، استحكام و دوام بیشتر، مقاومت در برابر عوامل جوی مخصوصا در مناطق ساحلی و مرطوب، و از همه مهمتر زیبائی و دقت و سرعت در تولید نصب.
از مزایای دیگر محصولات استیل پلاست شرکت نودر ارئه "در" بطور کالمل شامل چهارچوب، لنگه‌در و یراق آلات می‌باشد. همچنینی خدمات پس از فروش مانند نصب و رگلاژ درها، نصب قفل و یراق آلات را نیز می‌توان مزیتی دیگر برشمرد. با توجه به مزایای فوق انجام کار آهنگر، نجار، نقاش، نصاب و غیره بصورت یک مجموعه کامل ارائه می‌شود. و موجب صرفه جویی بسیار در وقت، انرژی و هزینه می‌گردد.

مهمتر از همه مجموعه نودر با داشتن نیروی کار ماهر، کادر فنی ورزیده در زمینه‌های تخصصی خود. یقیناً می‌تواند خدمات شایانی به مهندسان، آرشیتکت‌ها و شرکت‌های ساختمانی ارائه دهد.

یکی از ویژگی‌های بسیار با اهمیت درب استیل پلاست نودر، عایق بودن نسبت به دما و صدا و پایین‌ترین ضریب انتقال دما می‌باشد. به عنوان مثال ضریب انتقال دمای درهای استیل پلاست نودر به علت ضریب انتقال حرارتی بسیار پایین معادل یک دیوار آجری به ضخامت 144 سانتی‌متر است. در نظر داشته باشید بر اساس کاربرد مختلف درب استیل پلاست می‌تواند صدا را مابین 20 الی 30 دسیبل کاهش دهد.
در نتیجه منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها در طولانی مدت خواهد شد.

زیبایی

زیبایی چوب و استحکام آهن، نمای زیبا و کم نظیر، رنگ‌های متنوع و رضایت بخش، ترکیب دو رنگ یا بیشتر و ایجاد طرح‌های متنوع، یراق الات بادوام و زیبا

عوامل جوی

مقاومت بالا در مقابل رطوبت و بخار، عدم تغییر فرم در اثر عوامل فیزیکی، مقاوم در برابر ترک خوردگی، مانع نفوذ هوای سرد و گرم

دوام و استحکام

از جنس آهن ولی هم وزن درهای چوبی، مقاوم در برابر خوردگی، رنگ ثابت و قابل شستشو، مقاومت در مقابل ضربه، مقاوم در برابر حشرات موذی و موریانه، هزینه و نیاز کم به نگهداری، طول عمر بسیار بالا

در و چهارچوب

عوامل زیست محیطی

باز و بسته‌شدن بسیار ملایم و روان، عایق صوت،
عایق انتقال حرارت، مانع نفوذ گرد و غبار، سازگار با محیط زیست Eco-friendly

عوامل غیرمترقبه

مقاوم در برابر آتش، مانع انتقال سریع آتش به سایر قسمت‌ها، مقاوم در برابر سرقت و نفوذ افراد ناخواسته، مقاومت در مقابل جرقه الکتریکی

سابقه و عملکرد شرکت

با بیش از 50 سال سابقه در تولید، داشتن امکانات وسیع طراحی، انجام کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید، تحویل بموقع سفارشات بزرگ و کوچک، ارائه خدمات پس از فروش

مشخصات فنی درب استیل پلاست

مشخصات فنی درب استیل پلاست

لنگه‌در و چهارچوب دو بخش اصلی تشکیل‌دهنده درب‌های استیل پلاست می‌باشند. از آنجایی که مشخصات فنی درب استیل پلاست از جنس فلز و دارای هسته فوم پلی اورتان می‌باشد. بنابراین ایستایی خود را از دست نمی‌دهد و پوسیده نمی‌شود. مواد و متریال به کار گرفته شده در درب استیل پلاست نودر، نسبت به درهای دیگر، از لحاظ عایق بودن و مقاوم بودن بهترین متریال در نوع خود می‌باشد.
در نظر داشته باشید که کلیت ساخت و تولید درب ضد سرقت، درب اتاق عمل، درب سرب‌دار، پارتیشن، درب هتل، درب داروسازی و آزمایشگاهی و ... بر اساس متریال ذکر شده استوار است. اما هر کدام با توجه به زمینه‌ی کاربری، و دانسیته مورد نیاز پیچیدگی‌هایی در اجزای ساختاری و مواد خود دارند.

مشخصات لنگه‌در استیل پلاست

لنگه‌در استیل پلاست از دو لایه ورق آهن گالوانیزه مخصوص ضد زنگ جهت پشت و روی درب تشکیل شده‌است. لنگه درب‌های استیل پلاست از سه نوع ورق آهنی با مشخصات ذیل تولید می‌گردد.


1- ورق آهن گالوانیزه روکش‌دار 2- ورق گالوانیزه پیش رنگ‌شده 3- ورق آهن گالوانیزه و الکترو گالوانیزه

تنوع رنگ آهن
1

مواد تزریقی داخل درب:

مواد فوم پلی یورتان همراه با مواد FIRE RETARDENT
وزن مخصوص 40-32
ضریب انتقال حرارت w/m.k 0.018 در 25 درجه سانتگراد
مقاومت حرارتی بدون تغییر شكل تا دمای 120 درجه سانتی‌گراد

مشخصات چهارچوب های گالوانیزه و الکتروگالوانیزه

مشخصات چهارچوب های گالوانیزه و الکتروگالوانیزه

کلیه چهارچوب‌های مجموعه صنعتی نودر از ورق آهن الکتروگالوانیزه و یا گالوانیزه(Skin Pass) به ضخامت 1.5 میلی‌متر با استانداردهای زیر تولید می‌گردند.

BS 2989 – Z2
JIS G3302 SGHC
ST 12.03 DIN 1623/1541
چهارچوب‌های نودر داری نوار ضربه گیر، گردگیر و صداگیر می‌باشد. پروفیل‌های چهارچوب با بیش از 30 طرح کاربردی بوسیله دستگاه نورد(رول‌فرمینگ) تولید می‌شوند. ساخت این چهارچوب‌ها با توجه به ابعاد استاندارد شرکت نودر دارای سرعت و دقت بالایی می‌باشد.

2
  • چهارچوب گالوانیزه و الکتروگالوانیزه با نوار سیلیکونی مقاوم دربرابر حرارت
  • چهارچوب‌های تبدیلی قابل نصب روی چهارچوب‌های فلزی قدیمی موجود در ساختمان
  • چهارچوب‌های درب ورودی با فرم‌های متنوع
  • چهارچوب دوقطعه‌ای با پهنای قابل تنظیم
  • چهارچوبهای درهای بادبزنی
3

یراق آلات

برخی از یراق آلات مصرفی در داخل كارخانه و قسمتی طبق سفارش شركت، در خارج از كارخانه تولیـد‌شده و قسمتی هم برحسب مورد خریداری می‌گردد. این یراق آلات شامل :
الف) لولا

  • لولای چهارچوب فورج‌شده با دنده M 12
  • لولایِ لنگه درب دو یا سه سوراخه كه با پیچ آلن M6 روی لنگه درب نصب می‌شود
  • لولای بادبزنی

ب) قفل

  • قفل‌های متنوع مرغوب ایرانی
  • قفل‌های متنوع مرغوب خارجی
  • قفل تهیه‌شده توسط مشتری

ج) دستگیره

  • دستگیره‌های با كیفیت عالی
  • دستگیره‌های تهیه‌شده توسط مشتری

نکته بسیارمهمی که مجموعه نودر رعایت می‌کند تقویت و جاسازی محل قرارگیری لولاها، قفل‌ها، دستگیره و بقیه ملحقات چهارچوب و لنگه‌در است.

  • فنر هیدرولیکی(آرام‌بند) جهت بسته نگه‌داشتن درب
  • هواکش ساخته‌شده از جنس ورق لنگه
  • درکوب و دوربین چشمی
  • درب باز‌کن برقی
  • شیشه دید
4
5

بسته‌بندی

هنگام بسته‌بندی چهارچوب‌ها بوسیله نوار نایلونی پیچیده‌می‌شود.

جهت بسته‌بندی لنگه‌در علاوه بر كیسه نایلون ضخیم، گوشه درب با كارتن مخصوص و تسمه پلاستیكی پوشیده می‌گردد.

در نهایت دستگیره، پیچ‌های مربوطه، كلید، سیلندر قفل سوئیچی و دیگر لوازم اضافی درب، در كارتن‌های جداگانه‌ای بسته‌بندی و تحویل داده می‌شود.

ورق آهن روکشدار استیل پلاست

محصولات استیل پلاست شرکت نودر از دو لایه ورق آهن گالوانیزه مخصوص ضد زنگ جهت پشت و روی محصول تشکیل شده است. این محصول از سه نوع ورق فولادی متناسب با نوع کاربری به شرح ذیل تولید می‌گردد.

ورق گالوانیزه روکش‌دار

ورق آهن گالوانيزه روکش‌دار از ورق‌های فولادی به ضخامت 0.6 میلی‌متر و با روكشی از مواد پي‌وي‌سي مقاوم, همراه با نایلون محافظ تشکیل می‌گردد. بنابراین ورق فولادی بسیار مقاوم در طیف رنگ‌های متنوع و گوناگون چوب طبیعی همانند:
بلوط، ملچ، گردوئي، صاج، فندقي، کاج و…
همچنین در نهایت زیبایی رنگ‌هاي ساده و طرح‌دار همچون:
پارچه‌اي، چرمي، صدفی، متالیک، برفي و…
در نهایت با استانداردهای: EN10327DX51 , ST12.03DIN1623 , BS2989/1982Z2&JISG3302

آهن گالوانیزه پیش‌رنگ‌شده

آهن گالوانیزه پیش‌رنگ‌شده

ورق‌های آهن گالوانيزه پیش رنگ‌شده از ورق فولادی به ضخامت 0.6 میلی‌متر ساخته می‌گردد. نکته مهم و ضروری این است که روی این ورق‌های فولادی با رنگ کوره‌ای سیلیکونی، پلی‌استری یا پودری به ضخامت 25 میکرون همراه با نایلون محافظ پوشیده‌می‌گردد. در نتیجه ورق آهن گالوانيزه پیش‌رنگ‌شده مقاومت لازم در برابر عوامل جوی همچون آفتاب، جذب رطوبت پایین و نفوظ ناپذیری در برابر آب و باران را خواهد داشت. که با استانداردهای:

EN 10142-3 , EN10169 , ST 12.03 DIN , 1623 , BS 2989 GRADE Z2 , JIS G3302

ورق گالوانیزه
ورق آهن گالوانیزه

ورق آهن گالوانیزه و الکتروگالوانیزه

ورق آهن گالوانیزه و الکتروگالوانیزه

ورق آهن الکتروگالوانیزه یا گالوانیزه فولادی(Skin Pass) به ضخامت 0.6 میلی‌متر می‌باشد. همانطور که می‌دانید پشت و روی ورق فيلي‌رنگ می‌باشد. در نتیجه ورق‌ فولادی پس از توليد به رنگ دلخواه مشتری رنگ‌آمیزی می‌شوند. لازم به ذكر است كه این ورق‌ها بصورت كامل رنگ پذير بوده و با روش‌های متداول قابل رنگ آميزی می‌باشند.

پس از آماده شدن درها، لنگه در با رنگ‌های متنوع استاندارد در سالن‌های رنگ کاری مدرن، رنگ می‌شوند. در همین حال در کوره‌های خشک کن در پایان خشک می‌شوند. انواع رنگ‌های دکورال، الکتروستاتیک، مات چرمی و سنباده‌ای قابل اجرا می‌باشد. استانداردهای آن عبارتنداز:

ST12.03 DIN1623 , Bs2989- Z2 , JIS3302SGCC

ابعاد استاندارد درب های استیل پلاست

مطابق استاندارد‌های تعریف‌شده مناسب‌ترین اندازه ارتفاع برای درب استیل پلاست 210 سانتی‌متر می‌باشد از این رو یکی از رایج‌ترین ابعاد استاندارد برای درب‌های اتاقی و اداری عرض 90 در ارتفاع 210 سانتی‌متر قلمداد می‌شود. حال به طور خلاصه ابعاد استاندارد شرکت نودر و نحوه محاسبه آن شرح داده می‌شود.
حتماً به این نکته توجه نمایید بر اساس استاندارد معین شده شرکت نودر ارتفاع چهارچوب درب استیل پلاست 216 سانتی‌متر مشخص شده است. و در نظر داشته باشید که 6 سانتی‌متر آن زیر سطح کف تمام‌شده قرار خواهد گرفت. به همین ترتیب از روی چهارچوب تا کف تمام‌شده 210 سانتی‌متر باقی می‌ماند. در نتیجه ارتفاع استاندارد لنگه در استیل پلاست در این حالت 205 سانتی‌متر خواهد شد.

قدم به قدم نحوه نصب صحیح انواع چهارچوب درب اتاقی و اداری استیل پلاست نودر

توجه داشته باشید که مطالعه دستورالعمل نصب چهارچوب یک امر ضروری و مهم می‌باشد تا لنگه‌ درهای استیل پلاست بصورت صحیح و روان بر روی چهارچوب نصب گردند.

چهارچوب کتیبه‌دار چیست؟

برای زیبایی چهارچوب‌ها می‌توان کنار و یا بالای چهارچوب، قاب فلزی بجهت نصب شیشه ساده و یا سکوریت طرح‌دار تعبیه نمود. حتی می‌توانید برای بالا بردن ایمنی؛ کتیبه‌های چهارچوب را به همراه حفاظ‌های ساده و یا فرفوژه‌ای سفارش دهید. به عنوان نمونه ارتفاع چهارچوب کتیبه دار( با شیشه خور بالا) از روی چهارچوب تا کف تمام‌شده در 7 اندازه 230 ، 240 ، 250 ، 260 ، 270، 280 ، 290 سانتی‌متر می‌باشد.

آیا درب‌های استیل‌پلاست در هر ابعادی قابل ساخت هستند؟

همانطور که می‌دانید شرکت نودر بیش از 30 اندازه و ابعاد استاندارد برای چهارچوب و درب‌های یک‌لنگه، یک‌ونیم‌لنگه، دولنگه تولید می‌نماید که در جدوال زیر به تفصیل بیان شده‌است. در پاسخ به این سوال نکته مهم اینجاست که مجموعه مهندسی نودر بجز از ابعاد و اندازه‌های استاندارد؛ توانایی تولید درب‌های استیل پلاست اتاقی، اداری، بیمارستانی، سرب‌دار، داروسازی، هتلی، سرویس بهداشتی، درب صنعتی، داروسازی و آزمایشگاهی و... با ابعاد خاص و بلند و بیش از یک لنگه و با اندازه‌های میلیمتری را دارا می‌باشد. بنابراین به‌غیر از ابعاد جداول ذیل؛ ابعاد غیر استاندارد نیز تولید می‌گردند.

باید توجه داشت که شرکت نودر چهارچوب و لنگه درب‌های استیل پلاست را علاوه بر اندازه‌های استاندارد ذیل می‌تواند بر اساس نیاز مشتری با هر اندازه‌ای(ابعاد میلیمتری) تولید نماید.

 بر اساس نیاز مشتریان چـهارچـوب‌ها با آسـتانه و یا با میله موقت تولـید می‌گردند.
همچنین شما می‌توانید چهارچوبی سفارش دهید که بر روی دیوارهای پیش‌ساخته مثل کناف قابلیت اجرا داشته باشند.
جدول زیر اندازه های استاندارد چهارچوب ها و لنگه درهای استیل پلاست را نمایش می‌دهد:

ابعاد درب‌های یک لنگه استیل پلاست

ردیف ابعاد چهار چوب ابعاد لنگه درها
1 60 × 210 53 × 205
2 70 × 210 63 × 205
3 80 × 210 73 × 205
4 90 × 210 83 × 205
5 100 × 210 93 × 205
6 110 × 210 103 × 205
7 120 × 210 113 × 205

 

درب سفید شیشه دار
درب شیشه خور
درب تمام شیشه
درب و چهارچوب داخلی
درب یک لنگه
در و چهارچوب
درب ساده
درب ترکیبی
در ترکیبی
درب ترکیبی

ابعاد درب‌های یک و نیم لنگه استیل پلاست

ردیف ابعاد چهار چوب ابعاد لنگه درها
1 103 × 210 23 , 73 × 205
2 113 × 210 33 , 73 × 205
3 113 × 210 23 , 83 × 205
4 123 × 210 43 , 73 × 205
5 123 × 210 33 , 83 × 205
6 123 × 210 23 , 93 × 205
7 133 × 210 43 , 83 × 205
8 133 × 210 33 , 93 × 205
9 143 × 210 43 , 93 × 205
درب ضد سرقت عرض 110 یک و نیم لنگه
در ایمنی یک و نیم لنگه آپارتمان
در ایمنی یک و نیم لنگه آپارتمان

ابعاد دربهای دو لنگه استیل پلاست

ردیف ابعاد چهار چوب ابعاد لنگه درها
1 133 × 210 63 , 63 × 205
2 143 × 210 63 , 73 × 205
3 143 × 210 68 , 68 × 205
4 153 × 210 63 , 83 × 205
5 153 × 210 73 , 73 × 205
6 163 × 210 73 , 83 × 205
7 163 × 210 78 , 78 × 205
8 163 × 210 63 , 93 × 205
9 173 × 210 73 , 93 × 205
ردیف ابعاد چهار چوب ابعاد لنگه درها
10 173 × 210 83 , 83 × 205
11 183 × 210 83 , 93 × 205
12 183 × 210 88 , 88 × 205
13 193 × 210 93 , 93 × 205
14 203 × 210 98 , 98 × 205
15 203 × 210 93 , 103 × 205
16 213 × 210 103 , 103 × 205
17 223 × 210 108 , 108 × 205
18 223 × 210 113 , 113 × 205

خدمات پس از فروش درب استیل‌پلاست نودر

جهت کسب مشاوره فنی برای اندازه‌گیری و یا درخواست بازید از محل لازم است با خدمات پس از فروش و نصب شرکت نودر در تماس باشید. تا با اطمینان خاطر محصول خود را سفارش دهید.

بیش از 30 طرح گوناگون و متنوع چهارچوب را مشاهده نمایید.

در ضد سرقت دو لنگه
درب دو لنگه ضد سرقت

هنگام خرید "در استیل پلاست" به تنوع مدل‌های آن برند و تولیدکننده دقت کنید.
بالا بودن تنوع طرح و ابعاد چهارچوب و "لنگه در" تولیدی یک تولید‌کننده، بهمراه خدمات پس از فروش مناسب؛ اعتبار و توانایی برند را نشان می‌دهد.
و قدرت انتخاب مشتریان را با سلایق مختلف افزایش می‌دهد.