اولین تولید کننده درب ضد حریق

اولین تولید کننده درب ضد حریق

شرکت نودر اولین سازنده و تولید کننده درب های ضد حریق(مقاوم آتش) باکیفیت در ایران و دارنده تاییدیه سازمان آتش نشانی و گواهینامه‌های فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می‌باشد.

بالاترین سطح مقاومت در برابر حریق

بالاترین سطح مقاومت در برابر حریق

این مجموعه با بیش از نیم قرن تجربه و بدست‌آوردن مهارت‌های لازم جهت طراحی و تولید انواع درهای مقاوم آتش توانسته‌است. سطوح مختلف مقاومت در برابر حریق؛ بر اساس جنس، ساختار و ابعاد، برای مدت *60، 120، 180 دقیقه* و همچنین بالاترین سطح مقاومت در برابر حریق یعنی 240 دقیقه +CLASS B را کسب نماید.

مقاومت 240 دقیقه(4 ساعت و 20 دقیقه)+ CLASS B
گواهی نامه فنی مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی مقاوم در برابر آتش

خرید درب ضد حریق

خرید درب ضد حریق

به هنگام خرید درب ضد حریق به جنس و مواد استفاده شده دقت لازم را داشته باشید تا ایمنی کافی را برایتان به ارمغان بیاورد. روشن است که درهای مقاوم در برابر حریق به عنوان جزئی از راه خروج در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. از سوی دیگر به لحاظ عملکردی با درب‌های ضد سرقت و سایر درها متفاوت می‌باشند. همانا چهارچوب و یراق آلات(دستگیره آنتی پنیک، آرام‌بند هیدرولیکی، لولاهای مخصوص) درب‌های مقاوم آتش در مقابل حرارت مقاوم می‌باشند.

به همین دلیل است که درهای ضدحریق با توجه به ساختار جانبی می‌بایست از مقاومت و پایداری کافی برخوردار باشند. در نتیجه نقش بسیار مهمی در بالا بردن ایمنی مردم و کاهش خسارات حاصل از آتش‌سوزی ایفا می‌نماید و باعث تسهیل در فرار افراد به هنگام آتش می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های درهای مقاوم آتش نودر نسبت به سایر انواع درهای مقاوم حریق، عملکرد چندگانه‌ی آن است. درب ضد حریق نودر نه تنها توانایی ایستادگی در مواجهه با آتش را دارد بلکه همزمان از تبادل حرارتی جلوگیری می‌کند و به دلیل ساختار مستحکم از ایمنی بالا و مقاومت خوبی در مقابله با رطوبت برخوردار است.
مجتمع تولیدی صنعتی نودر، مرجعی معتبر و یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان جهت استعلام و خرید درب ضد حریق می‌باشد. کارشناسان ما با آگاهی کامل از انواع درهای مقاوم در برابر آتش، راهنمای قابل اعتماد برای سازندگان و پیمانکاران هستند. شما می‌توانید از طریق لینک تماس با ما با کارشناسان نودر در ارتباط باشید.

مجموعه نُودر خود را متعهد میداند که از مرغوب ترین مواد اولیه جهت تولید دربهای ضد حریق استفاده نماید.

این راهنما برای خرید درب ضد حریق و مقاوم در برابر آتش خوب و مناسب مخصوص شما تهیه شده‌است.
به این ترتیب از معیارهای انتخاب یک محصول باکیفیت مطلع خواهید شد.

انواع درب های مقاوم حریق بر حسب استانداردهای بین المللی:

انواع درب های مقاوم حریق بر حسب استانداردهای بین المللی:

درب مقاوم حریق و ضد حریق دو لنگه
در مقاوم آتش و ضد حریق سفید شرکت نودر
در ضد حریق و آتش مشکی نودر
در شیشه خور ضد حریق نودر
در مقاوم حریق
در خروج اضطراری نودر
  • دربهای فرار از حریق
  • درهای خروج اضطراری
  • در مخصوص خزانه و انبار
  • درب مخصوص نیروگاه‌های برق
  • درب های بیمارستانی(زونبندی حریق)
  • درهای مرکز اطلاعات و اتاق سرور

استفاده و بهره برداری از در مقاوم حریق در دوربندی پلکان مجتمع‌های مسکونی و تجاری، راهروهای ارتباطی بیمارستان لازم و حیاطی می‌باشد. علاوه بر این اماکنی همانند پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، سالن‌های همایش، فضاهای تجمعی مثل فرودگاه‌ها و ادارات، فضاهای امن، لابی آسانسورها، اتاق تاسیسات و موتورخانه، اتاق پمپ آتش نشانی، انبارها و بطورکلی تمام مکان‌هایی که امکان حریق و گسترش آن وجود داشته و ایمنی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار هست ضروری است.

چرا درب ضد حریق نودر بهترین انتخاب است؟

مهمترین مزایای درب مقاوم آتش نُودر

چرا درب ضد حریق نودر بهترین انتخاب است؟
مهمترین مزایای درب مقاوم آتش نُودر

همانطور که می‌دانید درهای ضد حریق یک عنصر ضروری و مهم برای جلوگیری از انتشار آتش و توقف آن است. در مقاوم حریق کاربر را قادر می‌سازد تا در صورت وقوع آتش سوزی سریع و ایمن فرار کند و قطعاً این مزیت اصلی درب ضد حریق می باشد. همانطور که بیان شد محافظت از جان انسان‌ها، اسناد و تجهیزات مهمترین ویژگی هر در مقاوم آتش هست. اطمینان از عدم گسترش آتش و محافظت از محل شما از دیگر امتیازهای داشتن در ضدحریق می‌باشد.

بنابراین، هنگامی که یکی از بخش‌های ساختمان آتش می گیرد، درب مقاوم حریق به مهار آتش و دود کمک می‌کند و از گسترش آنها به قسمت‌های بعدی ساختمان جلوگیری می‌کند. در نتیجه هدف آن جلوگیری از گسترش آتش، امکان تخلیه ایمن ساختمان و امکان امداد و نجات سریعتر و اطفاء حریق می باشد. واضح است که نحوه تولید و بکارگیری متریال مرغوب و استاندارد در درب ضد حریق تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن دارد.
در زیر می‌توانید فهرستی از ویژگی‌های منحصر به فرد و 19 مورد مزایای درب ضد حریق نودر را مشاهده نمایید.

  • مورد تایید سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی سراسر ایران
  • مقاوم در مقابل حرارت، بدون تغییر شکل تا دمای 1100 درجه سانتیگراد
  • دستگیره‌های مخصوص درهای خروج اضطراری با استاندارد بین المللی (Panic Exir Device,suitable for fire doors)
  • طبقه بندی و تولید آن مطابق درهای مقاوم حریق استاندارد اروپا
  • ضریب انتقال حرارت 0.035 w/m.k در دمای 25 درجه سانتیگراد
  • لولاهای مخصوص دربهای ضد حریق با مقاومت بالاتر
  • تعبیه اسکلت پروفیلی همراه با تقویت‌های لازم
  • تولید بر اساس استاندارد ملی ایراناستانداردهای مقاوم در برابر آتش
  • ارائه خدمات پس از فروش
درب مقاوم آتش و مقاوم حریق نودر
  • دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
  • Type B: بالاترین مقاومت دربهای ضد حریق240 دقیقه(4 ساعت و 20 دقیقه)+ CLASS B
  • رنگ آمیزی کوره ای بر اساس رنگ دلخواه مشتریرنگهای متنوع رال و انواع طرح‌های دکورال
  • تعبیه نوارهای دودبند پف کننده مخصوص ضدحریق
  • امکان نصب انواع قفل‌های مخصوص درهای ضد حریققفل‌های متنوع ایرانی و خارجی
  • امکان جاسازی شیشه دید مخصوص دو جداره سیکوریت
  • دارای وزن قابل قبول در مقایسه با دربهای مقاوم آتش دیگر
  • دستگیره‌های متنوع مرغوب ایرانی و خارجی
  • قابلیت ساخت با ورق استنلس استیل
  • مقاوم در مقابل ضربه و فشار

مشخصات فنی درب های ضد حریق

مشخصات درب‌های ضدحریق

اگر به دنبال خرید بهترین درب ضد حریق هستید حتماً در نظر داشته باشید که مشخصات فنی تولید بهمراه مواد اولیه رکن اساسی در ساخت یک درب ضد حریق باکیفیت و مقاوم را تشکیل می‌دهند. و کمبود در هر یک از قسمت‌های مطرح شده باعث به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری خواهد شد. چندین مؤلفه در کنارهم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که درب های مقاوم حریق نودر بالاترین استانداردهای مقاومت در برابر آتش را دارند. مجموعه تولیدی نُودر در طول بیش از 40 سال ساخت درب مقاوم حریق همواره احساس مسئولیت دارد تا محصولی عالی و در شان مشتریان خود ارائه نماید. و مهمتر از همه این حساسیت را دارد تا از باکیفت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تولید درب مقاوم آتش استفاده نماید.

چهارچوب

ما پروفیل چهارچوب را به شیوه‌ای نوین و انحصاری توسط دستگاه رول فرمینگ تولید می‌کنیم. چهارچوب‌ها از ورق آهن الکتروگالوانیزه یا گالوانیزه به ضخامت 1.5 میلی‌متر ساخته شده‌اند. چهارچوب ها علاوه بر نوار دود بند ضدحریق دارای نوار سیلیکونی مخصوص مقاوم در مقابل حرارت تا دمای 400 درجه سانتیگراد می‌باشند.

مشاهده بیش از 30 مورد پروفیل چهارچوب گوناگون و متنوع

1
مقطع برش خورده درب ضد حریق و مقاوم حریق و مقاوم در برابر آتش
2

دولایه ورق آهنی

"لنگه در" از ورق آهن گالوانیزه یا الکتروگالوانیزه استاندارد به ضخامت 1، 0.8، 0.6 میلی‌متر بر حسب نوع کاربرد تشکیل می‌گردد که یکی برای روی درب و دیگری برای پشت آن استفاده می‌شود. توجه کنید که این دولایه ورق مراحل گوناگون ساخت مانند اندازه بری، پانچ کاری، خم کاری و در نهایت زیرسازی و تقویت‌های لازم برای یراق آلات و هر گونه لوازم اضافی دیگر را می‌گذرانند.

در همین راستا دو لایه ورق پشت و روی "لنگه در" از فرآیندهای مختلف تولید گذر می‌کنند. و پس از آن بوسیله باکیفیت ترین پشم‌سنگ، با چگالی و دانسیته بسیار بالا بهمراه مشخصات ذیل پُر می‌گردند:

مواد پرکننده فضای داخل درب ضد حریق

مواد پرکننده فضای داخل درب ضد حریق

3
  • پانل پشم‌سنگ فشرده Rock wool
  • باوزن مخصوص 150 kg/m
  • ضریب انتقال حرارت w/m.k 0.035 در 25 درجه سانتگراد
  • مقاوم در برابر حرارت، بدون تغییر شکل تا دمای 850 درجه سانتگراد
  • باگواهی بین المللی (Test certificate) از شرکت Krupp koppers آلمانی
4

متعاقباً درها با رنگ‌های متنوع استاندارد در سالن‌های رنگ کاری مدرن، رنگ می‌شوند و در کوره‌های خشک‌کن در پایان خشک می‌شوند. انواع رنگ‌های دکورال، الکتروستاتیک، مات چرمی و سنباده ای قابل اجرا می‌باشد.

رنگ آمیزی درها

رنگ بندی رال برای درب ضد حریق
رنگ بندی درب مقاوم‌آتش رال سفید 9010
رنگ بندی درب مقاوم حریق رال کرم 1013
رنگبندی درب ضدحریق رال طوسی 7035
استنلس استیل رنگ بندی درب مقاوم آتش
رنگ بندی درب ضد حریق رال مشکی 9005
رنگبندی در ضدحریق رال خاکستری 7016
رنگ‌بندی درب ضدحریق رال قرمز 3003
رنگ بندی درهای ضد حریق رال زرد 1028
رنگ بندی درهای مقاوم‌حریق رال سبز 6018

انتخاب رنگ‌بندی درب‌های ضدحریق

رنگ‌بندی درب‌های ضدحریق

ما رنگ بندی درب ضد حریق را با طیف گسترده ای از انتخاب رنگ ارائه می‌دهیم. این فوق العاده است که می‌توانید رنگ‌های متنوعی را برای درب مقاوم حریق خود انتخاب کنید. شما می‌توانید انواع رنگ‌های کوره ای دکورال، الکتروستاتیک، مات چرمی و سنباده‌ای را انتخاب نمایید. بعلاوه طرح‌های متنوع و جذاب ورق آهن گالوانیزه طرح چوب و طرح کلاسیک برای درهای مقاوم در برابر آتش بسیار پرطرفدار هستند.
در اینجا رنگ‌های متداول نشان داده شده‌است. جهت تصمیم‌گیری و انتخاب رنگ می‌توانید از کاتالوگ رال استفاده نمایید و یا  برای مشاهده طرح‌ها و رنگهای بیشتر به مشاهده رنگ بندی مراجعه نمایید. درنظر داشته باشید جهت دیدن نمونه فیزیکی رنگ بندی درب ضد حریق می‌توانید با دفتر مرکزی ما در ارتباط باشید.

ابعاد استاندارد درب ضد حریق

ابعاد استاندارد درب ضد حریق

مطابق استاندارد‌های تعریف‌شده مناسب‌ترین اندازه ارتفاع برای درب ضدحریق 210 سانتی‌متر است از این رو یکی از رایج ترین ابعاد استاندارد برای درب ضد حریق عرض 110 در ارتفاع 210 سانتی‌متر قلمداد می‌شود. به عبارت دیگر ابعاد پشت تا پشت چهارچوب درب ضد حریق 110X210  سانتی‌متر می‌باشد. حال ابعاد استاندارد درب ضد حریق شرکت نودر و نحوه محاسبه آن به اختصار شرح داده می‌شود.
به طور معمول ارتفاع اکثر چهارچوب‌های استاندارد نودر 216 سانتی‌متر هست. در نظر داشته باشید که 6 سانتی‌متر آن زیر سطح کف تمام‌شده قرار می‌گیرد. به همین ترتیب از روی چهارچوب تا کف تمام‌شده 210 سانتی‌متر باقی می‌ماند. در این حالت ارتفاع استاندارد لنگه در ضد حریق 205 سانتی‌متر می‌باشد.

توجه داشته باشید که مطالعه دستورالعمل نصب چهارچوب یک امر ضروری و مهم می‌باشد. تا لنگه‌ درهای ضدحریق به درستی و روان بر روی چهارچوب نصب شوند.

آیا درب ضد حریق در هر ابعادی قابل ساخت هستند؟

آیا درب ضد حریق در هر ابعادی قابل ساخت هستند؟

لازم است که بدانید شرکت نودر بیش از 30 اندازه و ابعاد استاندارد برای چهارچوب و درب‌های ضد حریق تولید می‌نماید. علاوه بر آن این مجموعه تولیدات وسیع درب‌های ضدحریق و ضد آتش خود را در انواع مختلف درب‌های ضدحریق یک‌لنگه، در ضد حریق یک‌ونیم‌لنگه و حتی درهای مقاوم حریق دولنگه تولید می‌نماید. که در جدوال زیر ابعاد و اندازه استاندارد چهارچوب و لنگه درب ضد حریق به تفصیل بیان شده‌است.

در پاسخ به سوال بالا باید اظهار داشت که مجموعه مهندسی نودر بغیر از ابعاد و اندازه‌های استاندارد؛ توانایی تولید و ساخت هر نوع درب ضدحریق را دارد.
درب ضد حریق راه‌پله برج‌ها، اماکن مسکونی و اداری؛ درب ضدحریق بیمارستانی، درب ضد حریق پله فرار، درب ضد حریق اتاق سرور را دارد. به طور کلی هر نوع درب مقاوم حریق با ابعاد خاص و بلند و با اندازه‌های میلیمتری حتی بیش از یک لنگه را تولید می‌نماید.

و نکته مهم اینجاست که ارتفاع 250 سانتیمتری حداکثر ارتفاعی هست که برای درب‌های ضدحریق دارای تاییده آتش نشانی تولید می‌گردد. بنابراین به‌غیر از ابعاد جداول ذیل؛ ابعاد غیر استاندارد نیز تولید می‌گردند.
تمامی ابعاد درب ضد حریق شرکت نودر مورد تایید سازمان آتش نشانی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشد. فقط هنگام خرید درب ضد حریق یادتان باشد که قیمت درب ضدحریق با ابعاد و اندازه‌های غیر استاندارد به طور طبیعی بیشتر خواهد شد.

ابعاد استاندارد چهارچوب و درهای یک لنگه ضد حریق

ابعاد استاندارد چهارچوب و درهای یک لنگه ضد حریق

ردیف ابعاد چهار چوب ابعاد لنگه درها
1 60 × 210 53 × 205
2 70 × 210 63 × 205
3 80 × 210 73 × 205
4 90 × 210 83 × 205
5 100 × 210 93 × 205
6 110 × 210 103 × 205
7 120 × 210 113 × 205

 

درب ضد حریق و مقاوم در برابر حریق سفید دستگیره پنیک
درب ضد حریق و مقاوم در برابر حریق دستگیره و آرام بند
درب ضد حریق و مقاوم در برابر حریق طوسی با دستگیره هندلی شیشه خور

ابعاد استاندارد چهارچوب و درهای دو لنگه ضدحریق

ابعاد استاندارد چهارچوب و درهای دو لنگه ضدحریق

درهای ضد حریق دو لنگه از دو لنگه در جدا تشکیل شده است که در وسط به هم می‌رسند. این درب ها معمولا در دهانه‌های بزرگ مانند ورودی‌ها یا محیط‌های صنعتی استفاده می‌شوند. دربهای دو لنگه ضد حریق با حفظ مقاومت در برابر آتش، دهانه وسیع تری را برای دسترسی آسان فراهم می‌کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد می‌توان درب ضد حریق را با هر اندازه‌ای تولید کرد. امنیت درب‌های مقاوم آتش دولنگه نودر بسیار بالاست زیرا با استفاده از قوطی پروفیلی در قسمت دماغه و بهبود بخش‌های قابل نفوذ؛ این نوع درب‌ها جزء ایمن‌ترین درب‌های  دولنگه ضد حریق می‌باشند.

ردیف ابعاد چهار چوب ابعاد لنگه درها
1 133 × 210 63 , 63 × 205
2 143 × 210 63 , 73 × 205
3 143 × 210 68 , 68 × 205
4 153 × 210 63 , 83 × 205
5 153 × 210 73 , 73 × 205
6 163 × 210 73 , 83 × 205
7 163 × 210 78 , 78 × 205
8 163 × 210 63 , 93 × 205
9 173 × 210 73 , 93 × 205
ردیف ابعاد چهار چوب ابعاد لنگه درها
10 173 × 210 83 , 83 × 205
11 183 × 210 83 , 93 × 205
12 183 × 210 88 , 88 × 205
13 193 × 210 93 , 93 × 205
14 203 × 210 98 , 98 × 205
15 203 × 210 93 , 103 × 205
16 213 × 210 103 , 103 × 205
17 223 × 210 108 , 108 × 205
18 223 × 210 113 , 113 × 205
در مقاوم آتش و ضد حریق دو لنگه شرکت نودر
در مقاوم آتش و ضد حریق دو لنگه سفید با دستگیره پنیک شرکت نودر
در مقاوم آتش و ضد حریق دو لنگه مشکلی شرکت نودر

خدمات پس از فروش درب ضدحریق نودر

خدمات پس از فروش درب ضدحریق نودر

یکی از الزامات استاندارد ضدحریق این است که چـهارچـوب‌های درب ضد حریق با آسـتانه تولـید گردند. تا مانع نفوذ آتش به قسمت‌های دیگر شود. جالبه که بدانید شرکت نودر بیش از 30 نوع چهارچوب برای مصارف و موقعیت‌های متفاوت برای تمامی نیازهای پروژه شما تولید می‌نماید.

جهت اندازه گیری و دریافت مشاوره فنی به صورت تلفنی و یا در محل با خدمات پس از فروش شرکت نودر در تماس باشید. تا با اطمینان خاطر محصول خود را سفارش دهید.

هنگام خرید "در مقاوم در برابر حریق" به تنوع مدل‌های آن برند و تولیدکننده دقت کنید.
بالا بودن تنوع طرح و ابعاد چهارچوب و "لنگه در" تولیدی یک تولید‌کننده، بهمراه خدمات پس از فروش مناسب؛ قدرت و اعتبار برند را نشان می‌دهد.
و قدرت انتخاب مشتریان را با سلایق مختلف افزایش می‌دهد.

تولید ملی درب ضد حریق

استاندارد درب های ضد حریق

استاندارد درب های ضد حریق

نُودر به عنوان اولین تولیدکننده در مقاوم حریق ایران می‌باشد. بعلاوه این مجتمع صنعتی با داشتن سابقه طولانی تولید و نیروی کار باتجربه، توان تولید کلیه انواع درب های مقاوم حریق در ابعاد، اندازه و طرح‌های مختلف را داراست. همچنین این شرکت با اتکا به توان علمی و تجربی بالای خود، با سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین استانداردهای مرتبط در زمینه درهای مقاوم در برابر آتش همکاری می‌نماید.

واضح است که درهای مقاوم آتش دارای دو عملکرد مهم در هنگام آتش سوزی هستند. اولاً در صورت بسته بودن مانعی برای جلوگیری از گسترش آتش و دود به مکان‌های دیگر ایجاد می‌کنند. و ثانیاً هنگام باز شدن درب، وسیله ای برای فرار را فراهم می‌کنند.
به بیان دیگر هر درب ضدحریق باید این قابلیت را داشته باشد که مانعی برای عبور دود و یا آتش سوزی در درجات مختلف را فراهم نماید.هر چند بسته به موقعیت آن در یک ساختمان و خطرات آتش سوزی مربوط به آن ساختمان در درجات مختلفی قرار می‌گیرد.

استاندارد تولید در مقاوم در برابر آتش چیست؟

استاندارد تولید در مقاوم در برابر آتش چیست؟

برای بهره مندی و استفاده لازم از مستندات استاندارد ملی ایران در زمینه درب ضدحریق و استانداردهای مقاومت در برابر آتش می‌توانید. با کلیک بر روی شماره استاندارد در جدول ذیل، فایل‌ها را به صورت پی دی اف دریافت نمائید. علاوه بر این با مراجعه به سایت سازمان ملی استاندارد ایران، با جستجوی شماره استاندارد، استاندارد مربوطه را مشاهده کنید.

مجتمع صنعتی شرکت نودر در ساخت و تولید این نوع درها از استانداردهای تایید شده سازمان ملی استاندارد ایران پیروی می‌کند. از این رو استانداردها برای خرید خوب و آگاهانه مخصوص خرید شما تهیه گردیده است.

استانداردهای سازمان استاندارد ملی ایران برای درهای مقاوم آتش

استانداردهای سازمان استاندارد ملی ایران برای درهای مقاوم آتش

شماره استاندارد موضوع
21807 مفاهیم ،اصطلاحات و ملاحظات فنی درهای ضد حریق و سایر محافظ‌های بازشو مقاوم در برابر آتش -راهنما
18839-1 آزمون‌های مقاومت در برابر آتش وکنترل دود برای مجموعه درها(درهای ضد حریق) مجموعه درهای کرکره ای و مجموعه پنجره‌های باز شونده و اجزای یراق آلات ساختمانی -قسمت 1-روش‌های آزمون مقاومت در برابر آتش برای درها(درهای ضد حریق)درهای کرکره ای و پنجره‌های باز شونده
18839-3 مقاومت در برابر آتش و کنترل دود برای مجموعه درهای تردد و درهای پشت پنجره و پنجره‌های باز شونده و اجزای یراق آلات ساختمان -قسمت 3- کنترل دود برای مجموعه درها و درهای پشت پنجره -روش آزمون
13513-1 آزمون‌های آتش – درب کنترل دود و ملحقات آن -قسمت 1- آزمون‌های نشتی در دمای متوسط و محیط
21230 یراق آلات ساختمانی-دستگیره‌های افقی خروج اضطراری توام با وحشت (پانیک)مورد استفاده در مسیرهای فرار -الزامات و روش‌های آزمون
20741 یراق آلات ساختمانی -تجهیزات خروج اضطراری عمل کننده با یک دستگیره اهرمی یا بالشتک فشاری،جهت استفاده در مسیرهای فرار -الزامات و روش‌های آزمون
پروژه های آستان قدس رضوی مشهد
پروژه های گروه مپنا
پروژه های وزارت راه و شهرسازی
پروژه های شرکت ملی نفت ایران شرکت نودر
پروژه های همراه اول
پرژه های دانشگاه آزاد اسلامی
شرکت واگن سازی تهران
شرکت مخابرات ایران
بنیاد شهید و امور ایثارگران
شرکت ملی صنایع پتروشیمی
شهرداری مشهد
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
ستاد بازسازی عتبات عالیات
وزارت نیرو
سازمان تامین اجتماعی
ایرانسل
شهرداری تهران
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران